måndag 8 augusti 2011

Aj aj aj...

Heej, idag har jag varit med min bästis! Då skulle vi göra en film .. Men tyvvär har vi inte kommit på vad den skullle handla om! Så har ni något förslag som filmen kan handla om?
Sen lite senare på kvällen blev det storm och börja regna! Inte så roligt.
Sen ännu lite senare vid 19.00 så råkade jag trappa på ett öron hänge rakt in i foten så vi fick dra ut öronhänget! AJ aj ajjj.. Det gjorde ont. Det var läskigt också...!
 Idag har jag målat minna naglar som jag vill vissa er! Kommentera hur snygga dem blev!

Snyggaaa vaa?? Det tycker jaag iallafall
Imorgorn är det min bästis födelsedag då ska vi nog åka till fågelparken eller tropikariet !
Idag såg jag en igelkott som sov! Så jag petta på den med ett löv hehe , med min kompis!
// Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar