söndag 7 augusti 2011

opps ;:)

Heej , jag har tyvvär inte haft tid att skriva om Helsingör. Så jag gör det nu i stället ! Vi var där med min lilla syster , mamma , mosters familj  och min mobror. Sen när vi fikade på axelstorg dök farmor och farfar upp där :) . I helsingör shoppa vi och fikade. Men idag var jag med min bästis ( hon kom hem från sin resa ). Det är hon jag har den andra bloggen med.  Idag åt vi kina-mat gott vaa??
Ni kanske undrar om jag gillar djur och det gör jag , jag har ju 2 djur juu... En hamster som heter Musse och Kaninen Alva . Vi har en till kanin men det är min lilla syrras som heter Fläckis .
Här kommer bild på Alva , Musse , Fläckis och Alva.
Alva.



Musse.


Alva och Fläckis som pussar varandra. ( Alva är mer svart och Fläckis är mer vit )

// Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar